Tuesday, June 16, 2009

Mi bici

My bike is about to be 1 year old, but if feels like it's been with me for much longer. I remember the transition from my old purple bike to this one. I thought nothing will replace my old bike, she was with me for 13 years, had even travelled the world, visiting Argentina in 1999 and coming back to Australia. That old bike has lived a long life and it was begging for some time off when this brand new one came about. I love my new bike, much improved gear system and thinner wheels, she is doing the k's as well back and forth to Port Melbourne. If you have not ridden a bike for sometime now you should. It is a totally new experience, great roads, fantastic mp3 quality music and if you live in Melbourne, fresh air and great views.

Mi bici cumple 1 anito pronto. Me encanta mi bici nueva aunque al principio me resistia a la idea de que algo nuevo reemplace mi vieja bici purpura, que vivio conmigo por 13 anos y le dio duro. Incluso viajo por el mundo y visito Argentina en 1999! Mi pobre bici purpura pedia a gritos un descanso y asi es como para mi cumple pasado me regalaron esta negra, con mejor sistema de cambios y ruedas mas finas. Me encanta y tambien esta trabajando duro, recorriendo sus buenos kilometros ida y vuelta a Port Melbourne. Si hace mucho que no andan en bici, deberian. Es una experiencia nueva, buenas rutas, sonido mp3 en los auriculares y si viven en Melbourne aire puro y vistas fantasticas! Y mi bocina es genial...es una burbuja de plastico que hace ruido a payaso...cuando la hago sonar por las sendas en el parque para que la gente se corra a un costado, la gente me mira y debe pensar que mina ridicula con esa bocina infantil...y yo rio.
Posted by Picasa

1 comment:

vale said...

Que lindo lugar!