Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012





Finally 2011 is behind us, with all its good and bad. It has closed its doors to open 2012 gates. We walked through them with a sense of hope and high expectations for a great year. For me 2011 was a very difficult year but a rewarding one, with a healed hip and a new career. 2012 will be a challenging one, but I am looking forward to the opportunities and hard work that is ahead of me. I am hoping to enjoy my first class and the new school and I hope 2011 will also bring a healthier me (both physically and mentally= less stressed) and a more family oriented one. I hope 2012 brings everything you all desire.

Finalmente 2011 esta detras nuestro, con todo lo bueno y lo malo. Ha cerrado las puertas para abrir los portones del 2012. Caminamos por ellos con esperanzas y altas expectativas para un buen ano. Para mi 2011 fue un ano muy dificil pero uno con mucha gratificacion personal, con una cadera curada y una carrera nueva por delante. El 2012 tambien sera dificil, pero estoy ansiosa de aprovechar las oportunidades y el trabajo fuerte que esta por delante. Espero disfrutar de mi primer clase y de la nueva escuela y espero que el 2012 sea mas saludable para mi y que pueda disfrutar mas tiempo con mi familia. Espero que este ano les traiga todo lo que ustedes desean tambien.

No comments: