Monday, March 9, 2009

Despejando la cabeza



Despues de otro dia cansador frente a los libros y la pantalla nos fuimos hasta Heidelberg en bici. Hacia mucho que no hacia este camino y la verdad me encanto. El dia estaba hermoso, super calido y otonal y me vino bien despejarme la cabeza de tanto estudio. Adelante bastante por suerte, porque esta semana se vino con todo el tema de la universidad. Manana tengo dos horas a la manana de reemplazar a una maestra en un 2do grado. Me da un poco de nervios porque voy a estar yo a cargo de la clase...y hace mucho que no estoy con chicos tan chiquitos. Yo me estreso por estresar, seguro va a estar todo bien. Estoy contenta de poder hacer esto, me sirve mucho como practica.

Well after another day of burrying my eyes in the books and the screen I went for a bike ride to Heidelberg along the Yarra Trail. We used to do this every day, before we discovered the city ride, but haven't done it for a while. I really enjoyed it. Especially the beautiful feeling of Autumn. Nice weather, sunny, warm and very charming. I was afraid that Autumn would elude us but luckily we can still see some leaves fall. Did lots of uni work and I'm getting ready to teach Grade 2 tomorrow for 2 hours. I am a little nervous since I haven't been in the lower school in years! But I will enjoy it.

Happy Birthday Miriam!
Posted by Picasa

No comments: