Monday, November 1, 2010

Cold November


Cold November.Tomorrow is the Melbourne Cup again. If I am not mistaken I started this blog on a Melbourne Cup day 2 years ago. It is amazing how much of my life is here now. I always knew it was important to keep a journal, cause our brains really hold so little, but it was too hard trying to write "the slow way" (handwriting) and I never lasted more than a couple of weeks. I know now that keeping this blog has been such a good decision and it has been a great journey in many ways. It has helped me with my focus, my writing, my photography, my IT skills and more importantly my memories.

Noviembre frio. Manana es la "Melbourne Cup". Si no me equivoco empece este blog hace dos anos en la Melburne Cup. Es increible cuanto de mi vida esta aca. Siempre supe que era importante mantener un diario, porque el cerebro realmente puede guardar tan poco, pero siempre me resulto dificil escribir "de forma lenta" (a mano) y nunca dure mas de un par de semanas. Ahora se que mantener este blog fue una decision buenisima y un trayecto positivo en tantos aspectos. Me ayudo con mi foco, mi escritura, my fotografia, mis habilidades con la computadora pero mas importante, me ayudo a retener memorias y a recordar momentos.

2 comments:

vale said...

Uauuuu ya dos aƱos del blog! es verdad que es un buen metodo para guardar recuerdos, ya que el cerebro guarda solo algunos, las fotos nos ayudan a volver un poco el tiempo atras por lo menos con los ojos...

Anonymous said...

Ale you look exhausted! Poor Ale! LR